Mijn leninginzicht
Uw actuele hypotheekgegevens altijd en overal bij de hand? 'Mijn Leninginzicht' geeft u online inzage in de samenstelling van uw hypotheek. Ook kunt u hier zelf uw rente wijzigen of een extra aflossing doen. Heel eenvoudig via een beveiligde omgeving met een inlog-mogelijkheid op onze site (rechtsboven 'Mijn Lening').
Hieronder vindt u meestgestelde vragen en antwoorden.
Mijn leninginzicht
-
-
Waar kan ik inloggen?
U kunt inloggen via https://woonfonds.mijnleninginzicht.nl. Ook gaat u naar Mijn leninginzicht via ‘Mijn Lening’ rechtsbovenin onze site.
-
Zijn mijn gegevens in veilige handen via deze site?
-
Hoe registreer ik mijn persoonlijk account?
Om toegang te krijgen tot uw persoonlijk account moet u zich eerst registreren. U doet dit in 8 stappen:
1. Ga naar https://woonfonds.mijnleninginzicht.nl en houd uw mobiele telefoon bij de hand.
2. Kies voor 'Registreren'.
3. Vul uw e-mailadres en 06-nummer in en kies een wachtwoord.
4. Vul uw persoonlijke registratiecode in. Deze code ontvangt u per post.
5. Vul uw geboortedatum in en ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacy beleid door het plaatsen van een 'vinkje'.
6. Klik op 'Bevestigen'. U ontvangt per SMS een code op uw 06-nummer.
7. Vul deze code in en kies nogmaals voor 'Bevestigen'.
8. Volg verdere instructies op die u ontvangt per e-mail. -
Welke informatie vind ik op deze persoonlijke pagina?
Actuele gegevens over de samenstelling van uw lening.
- Uw leningdelen en aflosvormen
- Uw rentevastperiode
- De rente die u betaalt
- Uw jaaropgave
- Gevolgen life-events, zoals pensioen of betalingsproblemen.
U ziet geen informatie over verzekeringen.
Ook kunt u een aantal wijzigingen doen:
- uw rentevastperiode opnieuw vastzetten
- een rentemiddeling of -afkoop aanvragen.
- een extra aflossing
- uw bouwdepot bekijken en betalingen regelen
-
Ik kom niet op de site. Het lukt me niet om die ingewikkelde url in te toetsen.
-
Kan mijn partner ook een account aanvragen?
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
-
Ik heb een nieuw mobiel telefoonnummer. Hoe pas ik mijn telefoonnummer aan?
-
Ik heb geen mobiele telefoon. Is het mogelijk om mij op een andere manier te registreren?
-
Ik heb geen e-mail. Hoe kan ik mij dan registreren/kan ik inloggen?
-
Mijn 06-nummer is niet geldig.
-
Ik ontvang geen e-mail. Wat moet ik doen?
-
Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd. Kan ik nu nog inloggen?
-
Ik ben mijn registratiecode kwijt of de geldigheid is verlopen. Kan ik mij nog registreren?
-
Ik krijg de melding: “De combinatie van de ingevoerde registratiecode en geboortedatum is bij ons niet bekend. Controleer uw gegevens.” Wat moet ik nu doen?
Controleer de volgende punten:
• Heeft u de registratiecode juist overgenomen? Controleer alle letters, cijfers, leestekens en karakters of deze juist zijn overgenomen.
• Heeft u uw geboortedatum correct overgenomen? Gebruik de notatie: dd-mm-jjjj
• Mogelijk is de registratiecode al in gebruik bij uw partner. Is dit het geval? Dan kunt u een extra registratiecode bij ons opvragen via 013 461 20 10
• Maakt u gebruik van het juiste internetadres? Controleer het internetadres dat u gebruikt met het internetadres in de brief die u van ons ontvangen heeft
-
Staat uw vraag niet tussen deze meestgestelde vragen?
-
Ben ik verplicht me te registreren?
-
Ik wil mijn Apple computer gebruiken om in te loggen. Wat moet ik doen?
Mijn Leninginzicht werkt het beste vanaf een Windows-pc. Klanten met een Apple computer of ander Apple device met Safari gebruiken, hebben vaker inlogproblemen. Wilt u uw Apple computer of device gebruiken voor Mijn Leninginzicht, installeer dan Mozilla Firefox of Google Chrome.
-
Hoe ontvang ik mijn jaaropgave?
Heeft u zich geregistreerd voor 'Mijn Leninginzicht'?
Dan is de jaaropgave beschikbaar via Mijn Leninginzicht. U ontvangt dan een mail ter herinnering. De opgave over 2017 is in februari 2018 beschikbaar in uw Leninginzicht.
Ook ontvangt u de jaaropgave per post thuis gestuurd.Heeft u zich niet geregistreerd voor 'Mijn Leninginzicht'?Dan ontvangt u de jaaropgave over 2017 per post thuis gestuurd.
-
Welke internetbrowsers ondersteunen Mijn Leninginzicht?
-
Waarom moet ik een machtigingsformulier invullen om wijzigingen via Mijn Leninginzicht te doen?
-
Wat kan ik zien in Mijn Leninginzicht?
Actuele gegevens over de samenstelling van uw lening.
Uw leningdelen en aflosvormen;Uw rentevast-periode;De rente die u betaalt; Uw jaaropgave; Gevolgen life-events, zoals pensioen of betalingsproblemen.
Sinds kort kunt uw rentevast-periode opnieuw vastzetten of een rentemiddeling of -afkoop aanvragen. U kunt ook een extra aflossing via Ideal doen en uw bouwdepot bekijken.
U ziet geen informatie over verzekeringen.
-
Ik ben geregistreerd op Mijn Leninginzicht en mijn rentevast-periode loopt af. Ontvang ik mijn voorstel ook nog per post of alleen de melding via Mijn Leninginzicht?
-