Mijn leninginzicht

Uw actuele hypotheekgegevens altijd en overal bij de hand? 'Mijn Leninginzicht' geeft u binnenkort online inzage in de samenstelling van uw hypotheek. Heel eenvoudig via een beveiligde omgeving met een inlog-mogelijkheid op onze site (rechtsboven klant login).

Nieuwsgierig?
Dit najaar ontvangt u per post een persoonlijke registratiecode en de link naar dit nieuwe domein. Hiermee logt u in op uw account bij Woonfonds.

Hieronder vindt u meestgestelde vragen en antwoorden.

Mijn leninginzicht

    • Kan ik nu al inloggen?

      U ontvangt uiterlijk 25 oktober een brief van ons met een activatiecode. Deze gebruikt u om in te loggen. Wilt u al eerder inloggen? Bel dan met 013 461 20 10. We sturen u uw activatiecode dan vast toe via e-mail.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • ​Waar kan ik inloggen?

      U kunt inloggen via https://woonfonds.mijnleningin.... Ook gaat u naar Mijn leninginzicht via ‘Mijn Lening’ rechtsbovenin onze site.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Zijn mijn gegevens in veilige handen via deze site?

      Ja, u logt in op een beveiligde omgeving met een persoonlijke registratiecode die u per post ontvangt.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Hoe registreer ik mijn persoonlijk account?

      Om toegang te krijgen tot uw persoonlijk account moet u zich eerst registreren. U doet dit in 8 stappen:

      1. Ga naar https://woonfonds.mijnleninginzicht.nl en houd uw mobiele telefoon bij de hand.
      2. Kies voor 'Registreren'.
      3. Vul uw e-mailadres en 06-nummer in en kies een wachtwoord.
      4. Vul uw persoonlijke registratiecode in. Deze code ontvangt u per post.
      5. Vul uw geboortedatum in en ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacy beleid door het plaatsen van een 'vinkje'.
      6. Klik op 'Bevestigen'. U ontvangt per SMS een code op uw 06-nummer.
      7. Vul deze code in en kies nogmaals voor 'Bevestigen'.
      8. Volg verdere instructies op die u ontvangt per e-mail.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Welke informatie vind ik op deze persoonlijke pagina?

      Actuele gegevens over de samenstelling van uw lening.

      • Uw rentevastperiode
      • De rente die u betaalt
      • Uw leningdelen

      Uitleg over de gevolgen van mogelijke wijzigingen in uw persoonlijke situatie. Denk aan uit elkaar gaan, werkloosheid of arbeidsongeschiktheid.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik kom niet op de site. Het lukt me niet om die ingewikkelde url in te toetsen.

      Geen probleem. U kunt ook naar woonfonds.nl gaan en bovenin klikken op Mijn Lening. Dan komt u ook in het inlogscherm van het portaal.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Kan mijn partner ook een account aanvragen?

      Ja, neem contact met ons op via 013 461 20 10. Dan sturen wij een registratiecode naar uw partner.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

      Klik op de link 'Wachtwoord vergeten?' en volg de instructies op het scherm en in de e-mail.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik heb een nieuw mobiel telefoonnummer. Hoe pas ik mijn telefoonnummer aan?

      U moet een nieuw account aanvragen. Neem contact met ons op via 013 461 20 10 en vraag een nieuwe registratiecode aan.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik heb geen mobiele telefoon. Is het mogelijk om mij op een andere manier te registreren?

      Nee, het is alleen mogelijk een account te registreren met een Nederlands 06 nummer.Is er een vertrouwd persoon in uw omgeving wiens mobiele nummer u hiervoor kunt gebruiken? Let op, we kunnen dit nummer ook gebruiken om contact met u op te nemen over uw hypotheek.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik heb geen e-mail. Hoe kan ik mij dan registreren/kan ik inloggen?

      Nee, u heeft een e-mail adres nodig om u te registreren en om in te loggen. Is er een vertrouwd persoon in uw omgeving wiens e-mail adres  u hiervoor kunt gebruiken? Let op, we kunnen dit e-mail adres ook gebruiken om contact met u op te nemen over uw hypotheek.  

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Mijn 06-nummer is niet geldig.

      Een 06-nummer bestaat uit 10 cijfers. Er moet ook een 'streepje' (-) tussen '06' en de rest van de cijfers staan.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik ontvang geen e-mail. Wat moet ik doen?

      Controleer uw junk mail en zoek naar de e-mail. Nog steeds niet gevonden? Neem contact met ons op.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd. Kan ik nu nog inloggen?

      Ja, u kunt nog steeds inloggen. Log eerst in met het oude e-mailadres. In uw account kunt u het e-mailadres wijzigen via 'Uw gegevens'. Zodra u uw e-mailadres heeft aangepast, kunt u in het vervolg inloggen met het nieuwe e-mailadres.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik ben mijn registratiecode kwijt of de geldigheid is verlopen. Kan ik mij nog registreren?

      Ja, dat kan. Neem contact met ons op en vraag een nieuwe activatiecode aan. Vergeet niet uw naam, contractnummer en geboortedatum op te geven.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik krijg de melding: “De combinatie van de ingevoerde registratiecode en geboortedatum is bij ons niet bekend. Controleer uw gegevens.” Wat moet ik nu doen?

      Controleer de volgende punten:

      • Heeft u de registratiecode juist overgenomen? Controleer alle letters, cijfers, leestekens en karakters of deze juist zijn overgenomen.

      • Heeft u uw geboortedatum correct overgenomen? Gebruik de notatie: dd-mm-jjjj

      • Mogelijk is de registratiecode al in gebruik bij uw partner. Is dit het geval? Dan kunt u een extra registratiecode bij ons opvragen via 013 461 20 10

      • Maakt u gebruik van het juiste internetadres? Controleer het internetadres dat u gebruikt met het internetadres in de brief die u van ons ontvangen heeft

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Staat uw vraag niet tussen deze meestgestelde vragen?

      Neem dan contact op met onze Klantenservice via 013 461 20 10. Zij helpen u graag op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ben ik verplicht me te registreren?

      Nee, dat is niet verplicht. Houdt u er wel rekening mee dat u uw toekomstige jaaropgaven alleen via Mijn Leninginzicht ontvangt. We versturen ze niet meer per post.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Ik wil mijn Apple computer gebruiken om in te loggen. Wat moet ik doen?

      Mijn Leninginzicht werkt het beste vanaf een Windows-pc. Klanten met een Apple computer of ander Apple device met Safari gebruiken, hebben vaker inlogproblemen. Wilt u uw Apple computer of device gebruiken voor Mijn Leninginzicht, installeer dan Mozilla Firefox of Google Chrome.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Welke internetbrowsers ondersteunen Mijn Leninginzicht?

      Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox.

      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    • Wat kan ik zien in Mijn Leninginzicht?

      • Uw leningdelen en aflosvormen;
      • Uw rentevast-periode;
      • De rente die u betaalt;
      • Uw jaaropgave;
      • Gevolgen life-events, zoals pensioen of betalingsproblemen;
      • U vraagt via 'Mijn Lening' een renteherziening aan.
      Heeft dit antwoord u geholpen? /
    Toon alle vragen