Soms moeten we wat uitzoeken om u een goed antwoord te geven. U krijgt in ieder geval binnen 5 werkdagen een 1e reactie van ons.
Bent u het niet eens met onze beoordeling van uw klacht? Laat het ons weten. We nemen uw klacht dan nog een keer met veel aandacht door. En kijken of we misschien iets over het hoofd zagen in onze beoordeling.
Bel ons op 013 461 20 10. Of stuur een brief naar:
Woonfonds
Klacht doorgeven
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn
We vinden het natuurlijk heel vervelend als we niet tot een goede oplossing kunnen komen. Maar komen we er samen niet uit? Dan kunt u met uw klacht terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) of de rechter.
Klachteninstituut Fiananciële Dienstverlening (Kifid)
Kifid is een onafhankelijke stichting die consumenten helpt met klachten over een financieel product of financiële dienst. U kunt tot 3 maanden na dagtekening van onze reactie de klacht bij hen indienen. Bel (gratis) 070 33 8 999. Of kijk voor meer informatie en een klachtenformulier op
kifid.nl.
U kunt ook naar de rechter gaan
Op
rechtspraak.nl vindt u meer informatie. Ook bij welke rechtbank u terechtkunt.