Klantraad Woonfonds

Onze klanten hebben iets te zeggen

Woonfonds vindt de mening van klanten belangrijk. Niet alleen in het dagelijkse contact. We horen ook graag hun ideeën om onze producten en diensten te verbeteren. Daarom hebben we een Klantraad die ons helpt.
 

De Klantraad heeft een belangrijke stem

De Klantraad geeft ons advies. Over wat we goed doen en wat beter kan. Daar gaan we dan mee aan de slag. En natuurlijk laten we de Klantraad weten wat we met de meningen, tips en ideeën hebben gedaan. De Klantraad bestaat uit maximaal 15 klanten, van alle leeftijden, overal uit Nederland. Samen komen we 4 keer per jaar bij elkaar om over de dienstverlening van Woonfonds te praten.

Twee mannen lachen

5 dingen die de Klantraad doet

Van meehelpen met klussen tot het controleren van brieven. Edwin Schokker vertelt u wat u vast nog niet wist.


Dit doet de Klantraad

Man kijkt naar ipad

Uw mening telt

Wilt u dat de Klantraad uw vraag of opmerking bespreekt? Hellen Hoegen zorgt voor een reactie vanuit de Klantraad.


Mail Hellen

Man denkt na

Betrokken bij Woonfonds Doet

De Klantraad is nauw betrokken bij Woonfonds Doet. Om klanten te helpen die buiten hun schuld in de (financiële) problemen kwamen.

Woonfonds Doet