Blijvende aandacht

U wilt niet dagelijks bezig zijn met uw hypotheek. Maar u wilt wel graag weten hoe u er voor staat. En of er mogelijkheden zijn om uw hypotheeksituatie te verbeteren. Samen met uw adviseur houden we uw hypotheek actief in de gaten.

Woonfonds informeert
Tijdens de looptijd van uw hypotheek informeren we u over nieuws, de rente, extra's en voordelen rondom Woonfonds. Wilt u op de hoogte blijven? Schrijft u zich dan in voor onze nieuwsbrief.

Extra Magazine
Woonfonds klanten ontvangen 3 keer per jaar het Extra Magazine. Met dit magazine geven wij klanten informatie over wonen en hypotheken. Ook laten we in ons magazine adviseurs aan het woord. Zij geven bijvoorbeeld tips over hoe u kosten kunt besparen op uw hypotheek. Voor advies hierover neemt u contact opnemen met uw adviseur.

Maak een telefonische afspraak met ons
Voor algemene informatie en eenvoudige wijzigingen kunt u direct bij Woonfonds terecht. Dit doen we kosteloos. Denk bijvoorbeeld aan het regelen van een extra aflossing. Hiervoor kunt u terecht bij onze Klantenservice. Daarnaast houden we uw hypotheek actief in de gaten. Als klant krijgt u thuis een brief als er een belangrijk moment aankomt, zoals het aflopen van uw rentevast-periode. U maakt vervolgens online een belafspraak. Ook 's avonds en in het weekend. Ook benadert Woonfonds regelmatig groepen klanten voor wie er misschien kansen zijn om de hypotheeksituatie te verbeteren. De meeste mensen weten wel wat oversluiten is, maar dat ze in sommige gevallen ook een lagere rente kunnen krijgen door de rente te middelen of door de risicoklasse te verlagen, is veel minder bekend. Deze telefonische gesprekken zijn bedoeld om u inzicht te geven in uw huidige hypotheek. En ze geven informatie over de vervolgstappen die u kunt nemen.

Wilt u een afspraak met de ons over uw hypotheek? Dan plant u deze eenvoudig in.

download.php?cs=3dbb5&id_token=wrtnz1357

Uw adviseur adviseert
Na afloop van een telefoongesprek verstuurt de Woondesk altijd een gespreksverslag per e-mail. Zowel naar de klant als naar de adviseur. Sommige wijzigingen kunnen grote gevolgen hebben voor uw financiële situatie. Dan verwijzen we u door naar de adviseur. Samen met hem gaat u dieper in op wat de wijziging voor u persoonlijk betekent. Nu en in de toekomst.

Hulp als het tegenzit
Met Woonfonds Doet helpen we klanten die buiten hun schuld in (financiële) problemen zijn gekomen. Het gaat daarbij niet om geldverstrekking, het kwijtschelden van een hypotheekschuld of een tegemoetkoming bij huizen die 'onder water' staan. Maar we bieden klanten fysieke hulp door helpen met klusjes in en om het huis. Lees meer.