Heeft u een klacht? Laat het ons weten

Wat kunt u doen als u niet tevreden bent over onze dienstverlening?

We horen het graag als u niet tevreden bent. Wij kunnen onze dienstverlening dan verbeteren.

Neem contact op met uw adviseur om een oplossing te vinden. Lukt het niet om een goede oplossing te vinden? Dan kunt u een klacht indienen.


Hoe dient u een klacht in?

U kunt op 3 manieren een klacht indienen.

1. Verstuur hier uw klacht online
2. Bel ons via ons algemene nummer: (013) 461 20 10.
3. Stuur een brief naar:
Achmea Bank NV
Klacht indienen
Postbus 54
7300 AB Apeldoorn

Wat gebeurt er met uw klacht?
We onderzoeken uw klacht. We laten u weten hoelang dat duurt. Meestal is dat 2 weken. Na ons onderzoek krijgt u een brief.

Waar kunt u heen als u vindt dat wij uw klacht niet goed oplossen?

Vindt u dat wij uw klacht niet goed oplossen?
Neem dan contact op met de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dat kan niet als u een klacht heeft van een bedrijf of vanuit uw beroep. De beslissing van de

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening is bindend. Wij moeten ons daaraan houden. U moet zich er ook aan houden. U kunt uw klacht op 3 manieren voorleggen bij de KiFiD:

1. Per post:
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

Postbus 93257
2509 AG Den Haag

2. Telefonisch: 070-333 8 999 (gratis)
3. Via internet: www.kifid.nl


Kunt u ook naar de rechter stappen?
Ja, u bent niet verplicht om de KiFiD in te schakelen. Als u dat wel doet en niet tevreden bent met de uitkomst, kunt u ook naar de rechter stappen.